הסבר על 5 סוגים של כיסוי ביטוחי לרכב

יש מגוון סוגים של ביטוחים לרכב הוא מושג שחשוב להבין כאשר רוכשים ביטוח רכב. אתה נוהג לעבודה או מוציא את המשפחה שלך למטלות ולנסיעות מהנות או נהנה מפסק זמן עם חברים. כבעל רכב אחראי, אתה שומר על הרכב שלך במצב טוב, מציית לחוקי הדרך בזמן שאתה על הכביש ומתרגל נימוסי נהג טובים. לכן, אתה רוצה שנהיגה במכונית שלך תהיה חוויה נטולת דאגות. למרות אמצעי הזהירות שלך, המכונית שלך עלולה להיפגש עם מצבים בלתי צפויים על הכביש, כגון תאונות גדולות או קלות, תקלות, התפרצויות צמיגים, אסונות טבע / מעשה ידי אדם וכן הלאה.

הפתרון הטוב ביותר כדי לשחרר אותך מדאגות כלכליות במצבים כאלה הוא ביטוח רכב. תחת כל סוגי ביטוחי הרכב, בכפוף לתנאים הספציפיים של הפוליסה שלך, מוצעת הגנה מפני הפסדים כספיים הנובעים מכל אירוע מצער הקשור לרכב שלך.

כאשר המכונית שלך נתקלת בתקלה, עליך להיות ממוקד בהתאוששות מהטראומה ולא לדאוג מההשלכות הכספיות. כדי להתגבר על כל פרק כזה עם מעט חרדה, אתה תמיד צריך ביטוח רכב הולם ולשמור אותו בתוקף.




מהם חמשת סוגי הכיסויים הביטוחיים לרכב 

כיסוי ביטוחי מתייחס לסוגי ההגנה הקיימים. יחד עם כיסוי בסיסי במסגרת הפוליסה, תוכלו לבחור מספר תוספים כדי לשפר את ההגנה במסגרת הפוליסות. תן לנו להראות לך תחילה את חמשת הסוגים של כיסוי ביטוח רכב זמין בהודו:

1. כיסוי לאחריות צד שלישי בלבד

תחת סוג זה של כיסוי ביטוח רכב, תקבל את ההטבות הבאות:

  • עלות תיקונים/החלפה של הרכב הפגום של צדדים שלישיים
  • עלות אשפוז וטיפול בצדדים שלישיים
  • התחייבויות הנובעות ממוות של צדדים שלישיים

על פי חוק רכב מנועי, כיסוי ביטוחי לרכב צד ג' הוא חובה לנהיגה בכבישים. הסכום המובטח צריך להיות בהתאם לתנאי הנהיגה וגבוה מספיק כדי להימנע מתשלומים מהכיס מהצד שלך.

2. כיסוי נזקי התנגשות או נזק עצמי (OD)

כאשר אתה בוחר בכיסוי ביטוחי לרכב נזקי התנגשות, עלות התיקונים לרכב שלך שניזוק מוחזרת. כדי לקבוע את עלות כיסוי ההתנגשות, גילו והערך המוצהר המבוטח נלקחים בחשבון כדי להגיע לפרמיה. ה-IDV מבוסס על שווי השוק של הרכב.

כאשר מוגשת תביעה במסגרת פוליסת כיסוי התנגשות, הסכום המקסימלי שישולם על פי הפוליסה ניתן על ידי IDV בניכוי פחת מצטבר. אם רכשת את הרכב שלך בהשאלה, עליך להחזיק כיסוי התנגשות.

3. ביטוח  תאונות אישיות:

כאשר ברצונך להגן על עצמך, כלומר על הבעלים-נהג של הרכב, על ידי בחירה בהחזר הוצאות רפואיות לאחר תאונה, אתה משתמש בכיסוי ביטוחי לרכב תאונה אישית.

4. ביטוח רכב:

כיסוי זה מוצע בדרך כלל כתוספת לפוליסות ביטוח רכב בהודו. נניח שהרכב שלך ניזוק ואתה צריך להחליף את החלקים. המבטח ישקול את הערך המופחת של החלקים ליישוב התביעה. כיסוי אפס פחת יעזור לך לקבל את סכום התביעה המלא מבלי לקחת בחשבון כל פחת בעלויות.

5. ביטוח רכב מקיף:

סוג זה של כיסוי מעניק את רמת ההגנה הגבוהה ביותר מכיוון שהוא כולל אחריות לצדדים שלישיים, נזק לרכב עצמו, כיסוי תאונות אישיות וכל נזק שאינו התנגשות כגון סופות, שיטפונות, שריפה וגניבה. אתה יכול עוד לשפר פוליסת ביטוח רכב מקיפה עם מבחר של תוספות.

סוגי פוליסות ביטוח רכב המוצעות על ידי TATA AIG

ב-Tata AIG, הצורך שלכם בהגנה ובנוחות נמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו. פוליסות ביטוח הרכב שלנו מציעות תכונות שונות שניתן להתאים אישית לדרישות הספציפיות שלך. Tata AIG מציעה את שלושת סוגי המדיניות הבאים.

פוליסת ביטוח רכב מקיפה

ביטוח רכב מקיף הוא סוג הפוליסה המקיף ביותר ומכסה התחייבויות צד ג' כמו גם עלויות נזק עצמי, אובדן עקב גניבה, אסונות טבע וכו'. תקבל את IDV או את שווי השוק הכולל במקרה שהרכב שלך נגנב או ניזוק ללא תיקון.

פוליסת ביטוח רכב עצמאית לנזקי גוף

פוליסה זו מטפלת בנזק עצמי, כלומר הפסד למכוניתו של המבוטח. זה לא מציע כיסוי ביטוחי לרכב צד ג'. מדיניות מסוג זה תקפה מספטמבר 2018.

פוליסת ביטוח רכב עצמאית לצד שלישי

זוהי המדיניות הבסיסית והיא חובה לנהיגה בכבישים ציבוריים. הוא כולל נזק לרכבי צד שלישי, פציעות לצדדים שלישיים, עלויות רפואיות ומוות של צדדים שלישיים.

נוסעים נוספים תחת פוליסת ביטוח רכב מקיפה של TATA AIG

אנו מציעים 12 הטבות הרחבה שיכולות לשפר את הכיסוי ולהציע הגנה רבה יותר במסגרת הפוליסות.

1.No הגנה על בונוס תביעה: באופן כללי, אם לא תגיש תביעה במסגרת הפוליסה שלך, תהיה זכאי לניכוי NCB בעת החידוש. עם כיסוי תוסף זה, אתה יכול להגיש מספר מוגדר מראש של תביעות תוך שמירה על הנחת NCB.

2.כיסוי אפס פחת: עם ההרחבה 'פחת אפס', תקבל החזר על הסכום המלא שהובטח ללא ניכוי בגין פחת חלקים.

3. חזרה לכיסוי חשבונית: כאשר התביעה שלך בגין נזק או אובדן כוללים עקב גניבה הוסדרה, הפחת עשוי

4.כיסוי סיוע בצד הדרך: אתה יכול לקבל סיוע בתקלות מסביב לשעון עבור שירותי גרירה או מכונאי חירום

5.תיקון חלקי זכוכית, סיבים ופלסטיק: תקבלו החזר עבור עלויות תיקון של חלקי זכוכית, סיבים ופלסטיק. התביעה במסגרת תוסף ביטוח רכב זה אינה משפיעה על ה- NCB שלך. עם זאת, רק תביעה אחת בשנת פוליסה מותרת.

6.כיסוי קצבה יומית: תקבל החזר עבור העלות של אמצעי תחבורה אחרים עד שהרכב שלך יתוקן מוכן לכביש שוב.

7. כיסוי הוצאות חירום והוצאות מלון: כאשר אתה תקוע לאחר תאונה, אתה יכול לקבל הוצאות של לינה לילה והוצאות נסיעה כדי להגיע לעיר הקרובה ביותר ליעד שלך עם תוספת זו זמינה עם פוליסת ביטוח רכב מקיפה

8. כיסוי להחלפת מפתח: עם תוסף זה, תוכל להחליף את המפתחות אם איבדת אותם או כאשר המכונית הגנובה שלך משוחזרת.

9. מנוע מאובטח: אם אתם גרים באזור מועד להצפות או לכריתת עצים, המנוע שלכם צריך להיות מוגן. אם תבחר בתוספת זו לפוליסת ביטוח הרכב המקיפה שלך, תוכל לתקן את המנוע מבלי לגרום להוצאות נוספות מהכיס שלך.

10. צמיג מאובטח: כאשר אתה מתקן צמיג או צינור פגום, תוספת זו תחזיר את העלויות.

11.הוצאות מתכלים: כאשר אתה מחליף גז מזגן, שמן תיבת הילוכים, מסנן שמן וחומרים מתכלים אחרים לאחר תאונה, תוספת זו תכסה את הסכום שהוצא.

12.אובדן חפצים אישיים: תוספת זו עם כיסוי ביטוחי מקיף לרכב מסייעת לכסות אובדן חפצים אישיים כגון קלטות וידאו, תקליטורים, בגדים וכו '. אך לא כולל כרטיסי אשראי / חיוב, תכשיטים, כסף, שעונים וכו '.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מוניות בבית שאן - מוניות שליו - מוניות בית שאן