מהו ביטוח חובה רכב?

 אם אי פעם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, אתם יודעים כמה מייגעת וגוזלת זמן כל התוצאות יכולות להיות. עם הכיסוי הנכון, נחסך מכם משא ומתן עם נהגים אחרים או בעלי נכסים המעורבים בתאונה. אתה גם נחסך מניהול עלויות ההחלפה או התיקון של הרכב שלך.

ביטוח רכב מעולה יכול לעזור לך להתמודד עם הרבה מהנושאים האלה. פוליסה טובה יכולה לכסות תיקונים והחלפה כמו גם גרירה. ברגע שאתם מגישים תביעה, חברת הביטוח מנהלת ומלווה אתכם לאורך כל התהליך.

האם נדרש ביטוח רכב?

כמעט כל מדינה מחייבת נהגים לשאת ביטוח רכב ולשאת הוכחה ברכב. הרטפורד קובע כי נהגי ניו המפשייר אינם צריכים לרכוש ביטוח רכב אלא חייבים להציג הוכחה לכך שהם יכולים לשלם על תאונה אם זו אשמתם. על פי AAA, כל מדינה גם קובעת מגבלות כיסוי מינימליות של אחריות רכב שנהגים חייבים לרכוש.

ביטוח צד ג' או ביטוח אחריות הוא חוק, ועליכם לרכוש פוליסה בין אם אתם רוכשים רכב חדש או משומש. ניתן גם לרכוש פוליסה מקיפה. ביטוח צד ג' מכסה אותך מפני התחייבויות משפטיות ופיננסיות כלפי צד שלישי. הפוליסה המקיפה מכסה אתכם מפני נזק כתוצאה מתאונה, שריפה, גניבה או אסון טבע.




מהם היתרונות של ביטוח רכב?

אם אתה גורם לתאונת דרכים, אתה עשוי להיות אחראי לכל העלויות הקשורות לכך. זה כולל הוצאות משפטיות, הוצאות רפואיות ואובדן הכנסות. ללא סוגים מסוימים של כיסוי, סביר להניח שתשלם על עלויות אלה מכיסך. כמו כן, אם הרכב שלך ניזוק, הביטוח מכסה את העלות להחלפתו או לתיקונו.

אחד היתרונות החשובים של הביטוח הוא שתשלמו פחות אם אתם מעורבים בתאונה, במיוחד גדולה. על פי מכון המידע לביטוח, העלות השנתית הממוצעת לפוליסת ביטוח רכב בארצות הברית בשנת 2016 הייתה $935.80. בממוצע, התרסקות חזיתית אחת יכולה לעלות אלפי דולרים בהפסדים, כך שפוליסה תעלה פחות מתשלום על התאונה.

הביטוח גם עוזר לך למנוע את הפיחות של הרכב שלך. פוליסות מסוימות עוזרות להאריך את הערך והחיים של הרכב שלך. אתה לא יכול למנוע מאסונות טבע כמו סופת ברד מפגיעה ברכב שלך. אבל ביטוח מקיף יכול להפחית את ההפסדים שנגרמו לך ולחסוך לך כסף בטווח הארוך.

זה גם נותן לך שקט נפשי לדעת שהפוליסה שלך מגנה על המשפחה שלך מפני הפסדים כספיים. ללא ביטוח שיכסה את העלויות, ייתכן שיהיה קשה לשלם עבור תיקונים ברכב שלך.

ביטוח חובה לרכב גם מגן עליכם מפני תביעה, גם אם אתם גורמים נזק משמעותי לרכוש של מישהו. הביטוח מגן עליך ומסייע לך בתביעות שאחרים מגישים נגדך בתאונות. זה מכסה גם עלויות משפטיות.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מוניות בבית שאן - מוניות שליו - מוניות בית שאן