למה אתה צריך ביטוח רכב? ולמה מומלץ ביטוח מקיף לרכב? הכל בכתבה

 


אתם זקוקים לביטוח רכב בעיקר להגנתכם מפני תאונות דרכים בלתי צפויות ופעולות טבע. לביטוח רכב יש כיסוי נרחב שיועיל לא רק לכם אלא גם למשפחה ולחברים שלכם. בנוסף, ביטוח רכב מחויב על פי חוק, למעט כאשר אתה צריך להוכיח שאתה יכול לשלם פיצויים במקרה של תאונה.
לכן, ביטוח רכב הוא השקעה שתועיל לכם בטווח הארוך.

קבלו כמה סיבות שבגללן צריך ביטוח רכב: 

1. ביטוח רכב מחויב על פי חוק

ביטוח רכב הוא חובה במקומות רבים. ישנן רמות כיסוי רבות, וכמעט תמיד יש דרישה מינימלית.

לדוגמה, הוא חל על ארצות הברית, שם רוב המדינות מחייבות ביטוח. בנוסף, כל מי שנוהג ברכב באיחוד האירופי חייב לשאת כיסוי אחריות של צד שלישביטוח זה יגן עליך אם ההתנגשות תגרום לנזק לרכוש או לפציעות לאנשים שאינם הנהג. ובכל זאת, הוא לא יכסה הוצאות, כולל תיקונים ושחזורים לרכב שלך.

2. בכל פעם שאתה גורם לתאונות, ביטוח הרכב שלך ישלם עבור הנזק

אחד הדברים המציקים ביותר שעלולים לקרות לנהג הוא לעמוד בפני תאונה. אבל, כמובן, אתה אחראי להוצאות כאשר אתה אשם.

עם זאת, לא משנה מי אשם, פוליסות ביטוח ספציפיות, כגון כיסוי התנגשות או ביטחון נזקי גוף, מכסות בדרך כלל הוצאות.

3. נזקים הנובעים מ"אירועי טבע"

ביטוח רכב מועיל בכל עת, לא רק לאחר תאונות. לדוגמה, תנאי מזג האוויר עלולים לפגוע במכונית שלך, כולל סופות קרח, ברד, שריפות יער וכו '.

4. ביטוח רכב מגן על הנוסעים

הביטוח צריך לכסות את כל הפציעות שנגרמו לנוסעים בתאונת דרכים. לכן, אחריות צד שלישי נועדה להגן על כל אדם אחר המעורב בהתנגשות.

5. ביטוח מקיף לרכב הופך את הדברים להרבה יותר קלים

התוצאות של תאונת דרכים יכולות להיות מייגעות מאוד ולגזול זמן רב גם נפשית וגם פיזית ולכן מומלץ לבטח את הרכב שלכם גם בביטוח צד ג' וגם בביטוח מקיף לרכב

עם הביטוח המקיף הנכון, אתה יכול להימנע מלהתמקח עם נהגים אחרים ובעלי נכסים המעורבים בהתנגשות ולנהל את ההוצאות של תיקון או החלפת המכונית שלך.

רבות מהבעיות הללו ניתנות לטיפול באמצעות ביטוח רכב טוב. תוכנית ביטוח רכב אמינה יכולה לסייע בגרירה, החלפה ותיקונים, כמו גם לשלם עבור פציעות לנהגים אחרים.




תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מוניות בבית שאן - מוניות שליו - מוניות בית שאן