איך לבחור ביטוח פנסיוני

בחירת חסכון פניוני  

עבור רוב הגמלאים, קצבה מסוג כלשהו היא בחירה טובה יותר מאשר תשלום חד פעמי. קצבאות מספקות מקור הכנסה קבוע ומובטח לפחות לכל החיים שלך ואולי מעבר לכך, שיכול להיות מציל חיים אם משהו רע קורה להשקעות בחשבונות החיסכון הפנסיוני שלך. קצבת פנסיה, בשילוב עם קצבאות הביטוח הלאומי שלך, עשויה להיות הכנסה מספקת כדי להבטיח שתמיד יהיה לך מספיק כדי להסתדר, לא משנה מה.



קצבאות חיי הרווקות הן ההגיוניות ביותר עבור מישהו שהוא רווק ללא ילדים קטינים, או שלמשפחתו יש הכנסה בשפע ממקורות אחרים. קצבת חיים אחת עשויה להיות גם בחירה טובה עבור גמלאי במצב בריאותי מצוין שמצפה לפרישה ארוכה. קצבאות מפרקים ושארים מספקות את ההגנה הטובה ביותר עבור בן / בת הזוג או מוטב אחר, בעוד שקצבאות מסוימות לתקופה עשויות להיות האפשרות הטובה ביותר אם אין לך בן זוג לפרנס אך ברצונך לוודא שלילדים שלך יהיה מקור הכנסה בשנים שלאחר מותך.

לפני קבלת החלטה באיזו אפשרות לתשלום פנסיה לבחור, הקפידו להתייעץ עם בן או בת הזוג וכנראה גם עם ילדיכם. זו החלטה שתשפיע עליהם וגם עליכם, אז זה רק הוגן לפחות לשמוע אותם לפני שאתם מחליטים איך אתם רוצים לתבוע את הכסף שלכם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מוניות בבית שאן - מוניות שליו - מוניות בית שאן